اسم عطر مشهور زنانه | خوشبو و پرفروش | معرفی برترینها

اسم عطر مشهور زنانه(خوشبو و پرفروش)

اسم عطر مشهور زنانه – معرفی برترین عطرهای زنانه 

اسم عطر مشهور زنانه با ماندگاری بالا و پخش بالا رو میشه بگید؟ این سوال خیلی از خانمهاست وقتی برای اولین بار میخواهند خرید کنند. خرید یک ادکلن زنانه که بتوان بعنوان عطر امضا از آن استفاده کرد و یا در مهمانی ها و محل کار و یا هر جای دیگری از آن استفاده کرد یک چالش بزرگ شناخته میشود.

شاید شما هم بخواهید یک ادکلن زنانه با ویژگی های شاخص داشته باشید، عطری که نتوان از آن گذشت و به چشم یک همراه همیشگی به آن نگاه کرد. تیم عطر لیلیوم امروز میخواهد با همراهی شما، به معرفی چند ادکلن مشهور زنانه بپردازد که از بهترین های دنیای عطر انتخاب شده اند. همچنین در کنار آن نکات جالبی در انتخاب عطر مناسب و نحوه استفاده از آن را باهم مرور می‌کنیم.

توجه: ترتیب عطر ها بر اساس برتری آن ها نیست.

۱- ادکلن زنانه فلاور بمب | Flower Bomb

اولین اسم عطر مشهور زنانه لیست ما محصول کمپانی ویکتور اند رالف است. کمپانی نام آشنای ویکتور اند رالف در سال ۲۰۰۵ یکی از خوشبو ترین و پر طرفدار ترین ادکلن های زنانه  را تولید کرد.فلاور بامب با رایحه ای شرقی و بوی گلی و گرم اش برای استفاده در همه ی فصل ها بجز تابستان پیشنهاد می شود.

اسم عطر مشهور زنانه-Viktor Rolf Flower Bomb
عطر ادکلن ویکتور اند رولف فلاور بمب-Viktor Rolf Flower Bomb

به‌محض این‌که ویکتور اند رالف فلاور بامب را روی پوست و محل نبضتان اسپری کنید، بوی چای و نارنج را استشمام خواهید کرد. این ترکیب انرژی و طراوت را در شما بیشتر می‌کند. در ادامه و پس از مدتی نت‌های میانی از راه رسیده و جای نت‌های آغازی را می‌گیرند.

این نت‌ها از گل ارکیده، گل رز، گل یاسمین ساخته می‌شوند. بوی این ترکیب گلی  تأثیر نت‌های قبلی را دوچندان می‌کند. پس از مدتی طولانی نت‌های پایانی جایگزین نت‌های میانی می‌شوند. این نت‌ها از گیاه پاتچولی و مشک ساخته شده‌اند. بوی این ترکیب تند، هیجان و اعتماد به‌ نفس بسیار زیادی را به شما و اطرافیانتان هدیه می‌کند.

این عطر توسط چهار تن از بهترین عطر سازان جهان تولید شده است. عموما عطرهای معروف جهان توسط یک عطر ساز تولید میشوند اما فلاور بامب از این قاعده مستثنی است .

طراحی شیشه ی خاص ادکلن فلاور بامب که به صورت یک نارنجک دستی در حجم ۱۰۰ میلی لیتر است باعث جذابیت بیشتر این محصول شده است. فلاور بامب ماندگاری و پخش بوی بالایی دارد. تمام این ویژگی ها در این محصول باعث شده تا فلاوربامب تبدیل به یکی از پرطرفدارترین ادکلن های زنانه شود.

 

۲- ادکلن شنل چنس | chanel chance EDP

اسم ادکلن مشهور زنانه و پرطرفدار لیست ما اینبار شنل چنس است. چنس شنل در سال ۲۰۰۳ به بازار معرفی شده است و میتوان گفت یکی از بهترین عطرهای زنانه ی دنیا در تمام این سال ها است. چنس با بوی شیرین و ملایمش برای تمامی فصول سال به‌ جز زمستان پیشنهاد می‌شود.

نام این عطر بر گرفته از شانس است، یعنی برای استفاده ی کننده ی آن شانس خوب می آورد. این عطر بر خلاف فلاور بامب توسط یک سازنده تولید شده است، ژاک پولژ طراحی این عطر منحصر به فرد را انجام داده است.

اسم عطر مشهور زنانه-Chanel Chance
عطر ادکلن شنل چنس-چنل چنس پرفیوم-Chanel Chance

با اولین اسپری از این ادکلن بر روی پوست و محل نبض یا لباستان متوجه بوی آناناس، گل زنبق، گیاه پاچولی، فلفل و سنبل خواهید شد. این ترکیب تند و شیرین، در شما و کسانی که این بو را استشمام می‌کنند انرژی و هیجان فوق‌العاده‌ای را ایجاد می‌کند. با گذشت زمان، متوجه تغییر مسیر نت‌های آغازی به‌سوی نت‌های میانی خواهید شد. این نت‌ها از گل‌ یاسمین و لیمو تشکیل‌شده‌اند. این ترکیب دوگانه، علاوه بر طراوت و شادی، انرژی آرامش درونی را هم به شما منتقل می‌کند. در ادامه و با گذشت زمان متوجه جانشینی نت‌های پایانی به‌جای نت‌های میانی خواهید شد.

استفاده از این عطر با توجه به رایحه اش مناسب بهار و پاییز است و  استفده از این ادکلن زنانه آرامش و تمرکز را به شما هدیه می‌دهد

نظر برخی مصرف کنندگان این محصول:

 

۳-ادکلن لانکوم ترزور میدنایت رز | Tresor Midnight Rose

سومین ادکلن زنانه پرفروش و مشهور و محبوب لیست ما یکی از بهترین عطرهای زنانه‌ی برند مشهور لانکوم است.بوی تند و گرمی دارد و یکی از پرفروش ترین و معروف ترین عطر های زنانه است حجم این ادکلن ۷۵ میلی لیتر است و در بسته بندی فوق العاده شیک با طراحی شیشه ی عالی به بازار عرضه شده است.درپوش بطری لانکوم میدنایت روز را مانند یک الماس تراشیده ساخته اند که بر روی این این عطر خوشبو خود نمایی می کند.

اسم عطر مشهور زنانه-Lancome Tresor Midnight Rose
عطر ادکلن لانکوم ترزور میدنایت رز-Lancome Tresor Midnight Rose

بوی ملایم و معتدل این عطر آن را مناسب استفاده در تمامی فصول بجز تابستان کرده است. وقتی ادکلن زنانه لانکوم را روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی گل رز و تمشک خواهید شد. این نت‌های گلی و میوه‌ای، شادی و انرژی مثبت را برای شما به ارمغان می‌آورد. پس از مدتی نت‌های میانی جای نت‌های آغازی را خواهند گرفت.

این نت‌ها از گل یاسمین، گل صدتومانی، برگ مو و فلفل صورتی ساخته‌شده‌اند. بوی این ترکیب گلی و تند هیجان و انرژی مثبت را در شما بیشتر می‌کند. در ادامه و پس از گذشت مدت‌زمانی طولانی، نت‌های پایانی از راه رسیده و جای نت‌های میانی را می‌گیرند.این نت‌ها از وانیل، مشک و چوب سدر تشکیل‌شده‌اند. این ترکیب سه‌گانه تمرکز و تعادل جسمی و روحی را به شما هدیه می‌کند

نظر برخی مصرف کنندگان ادکلن زنانه ی لانکوم میدنایت رز:

 

۴- ادکلن زنانه ورساچه کریستال نویر | Versace Crystal Noir EDP

یکی از فاکتور هایی که در خرید عطر و ادکلن زنانه خیلی اهمیت دارد داشتن ماندگاری بالا برای یک عطر است. فرض کنید عطری را اسپری میکنید و بعد از نیم ساعت تمام بوی آن خشک شده و دوباره مجبور به استفاده از آن هستید. قطعا هیچکس چنین عطری را دوست نخواهد داشت. در مهمانی ها نمیتوانید مدام سراغ کیفتان رفته و عطر اسپری کنید . پس بهتر است عطری را انتخاب کنید که ماندگاری خوبی داشته باشد و در یک کلام نا امیدتان نکند. این عطر ورساچه به جرئت یکی از ماندگار ترین عطر های زنانه است.

اسم عطر مشهور زنانه-Versace Crystal Noir
عطر ادکلن ورساچه کریستال نویر ادو تویلت-مشکی-Versace Crystal Noir

اسم عطر مشهور ورساچه مشکی را همه شنیده اندیک ادوپرفیوم گرم و شیرین که توسط تولید کننده ایتالیایی عطر و ادکلن ساخته شده است . کریستال نویر یک عطر با عصاره ی نادر، حساس و و ظریف است. نت های پایه که شامل انجیر و انگور سیاه میشود با تکنولوژی سرپوش تولید شده اند . انگور سیاه در این عطر خود را خیلی متمایز و برتر جلوه میدهد. شما میتوانید از این عطر در فصل های  پاییز و زمستان استفاده کنید . طبع گرم این عطر میتواند در روز های سرد زمستانی به گرمای وجودی شما بیافزاید.

 

۵-ادکلن لانکوم پوئم | Lancome Poeme EDP

یکی دیگر از ویژگی هایی که حین خرید ادکلن زنانه باید به آن توجه کرد، پخش بوی هر عطر است. خیلی مهم است که وقتی وارد یک محیط میشوید تمام افراد حاضر در آنجا با حس کردن بوی عطر شما متوجه رسیدنتان بشوند! به نوعی میتوانیم بگوییم پخش بوی هر عطر میتواند به استقبال بهتر دیگران از شما کمک کند خصوصا اگر عطر امضای شما باشد. عطرها بر اساس میزان پخش بویی که دارند و نوع رایحه ی آنها میتوانند خوشایند باشند و یا اینکه پخش بوی آنها شما را آزار دهد. پس اینکه عطری خوش بو و با پخش بوی مناسب انتخاب کنیم خیلی حائز اهمیت است.

اسم عطر مشهور زنانه-Lancome Poeme
عطر ادکلن لانکوم پوئم-Lancome Poeme

ادکلن زنانه لانکوم پوئم یکی از عطر های خوشبو و با پخش بوی بالاست که امروز به آن میپردازیم . الگوبرداری این عطر از زندگی یکی از شاعران فرانسوی انجام شده و سعی کرده تا ظرافت و لطافت مورد نیاز شخص را تامین کند . ترکیبات نت های این عطر مثل بقیه به صورت زمان مشخص ظاهر نمیشود بلکه در دوره های مختلف هر کدام خود را نشان میدهند و با کمرنگ شدن آن ها رایحه ی بعدی به میدان می آید. شقایق آبی، شکوفه پرتقال و وانیل نت های برجسته ی این ادکلن زنانه لانکوم حساب میشوند. موج تغییرات تلخ و شیرین یک ترکیب احساسی را برای شما به ارمغان می آورد که به نوعی در طراحی شیشه هم از آن استفاده شده است.

چند اسم عطر مشهور زنانه دیگر

۶-ادکلن جورجیو آرمانی سی اینتنس | Giorgio Armani Si Intense EDP

اصولا اینکه چه شخصی کدام رایحه را بپسندد بستگی به سلیقه ی هر فرد دارد و نمیتوانیم برای آن قاعده و قانونی تعیین کنیم. اما بعضی از عطرها هستند که علاوه بر داشتن تمام فاکتور هایی که گفتیم، فروش خیلی بالایی داشتند و این نشان دهنده ی کیفیت آن ها بوده . بعضی مواقع شما نمیدانید که دقیقا چه چیزی در ذهنتان است و فقط میخواهید یک ادکلن زنانه درجه یک بخرید، دقیقا همان جاست که این نکاتی که گفتیم به کار می آید. میتوانید بهترین را تهیه کنید و انتظار کیفیت مناسبی را هم داشته باشید، این حق طبیعی شماست!

اسم عطر مشهور زنانه-Giorgio Armani Si Intense
عطر ادکلن جورجیو آرمانی سی اینتنس-Giorgio Armani Si Intense

این ادکلن زنانه جورجیو آرمانی بعنوان یک معرف رایحه های شیرین و وانیل و گل رز ساخته شد. آن ها میخواستند برای زنان پر شور و قوی که نیاز به انرژی بیشتر و استحکام دارند یک عطر خوب معرفی کنند و موفق هم شدند. یک عطر کاریزماتیک که اعتماد به نفس زیادی به شخص میدهد. بعنوان یک عطر مدرن میتوانیم از این ادکلن زنانه نام ببریم، بعد از اسپری کردن آن با شروع پر هیجانی از توت سیاه و قهوه مواجه میشوید، بعد هم گل رز و بقیه ی نت های آن خودشان را در یک ردیف مشخص به میدان میفرستند. یک عطر مناسب برای فصل های پاییز و زمستان که با ماندگاری بالا و پخش بوی سنگین شما را شگفت زده خواهد کرد.

 

۷- ادکلن شنل کوکو مادمازل | Chanel Coco EDP 

عطری که سه سال پشت سرهم توانست عنوان برترین عطر زنانه سال را به خود اختصاص دهد. پر فروشترین عطر شنل تا کنون. شنل کوکو مادمازل عطری است کمپلکس و با کیفیت و متعادل بین تمامی رایحه ها.

اسم عطر مشهور زنانه-Chanel Coco Mademoiselle
عطر ادکلن شنل کوکو مادمازل-کوکو شانل-Chanel Coco Mademoiselle

رایحه ابتدایی عطر با بوی شاداب و ترش و شیرین (بیشتر متمایل به شیرین) و آبدار پرتقال و ترنج آغاز میشود که رایحه شکوفه های پرتقال نیز در کنارش وجود دارد و کسی تلخ و مرکباتی، سبز، گلی و کمی تمیز و صابونی مانند به رایحه ابتدایی میبخشد.  در ادامه عطر با حفظ حالت ترش و شیرین و شاداب مرکباتی خود پس از اضافه شدن رایحه گل رز و یاس کمی شیرین تر و گلی و بسیار مطبوع به خود میگیرد و در اواخر عمر عطر نیز کمی تلخ و چوبی میگردد و در تمام این مدت حالت شاداب و مرکباتی خود را حفظ مینماید. شنل کوکو مادمازل ادو پارفوم پخش بو و ماندگاری بسیار بالایی دارد و در تمامی فصول سال قابل استفاده میباشد.

 

۸- عطر موگلر الین | Mugler Alien EDP

اسم عطر مشهور زنانه بعدی تیری موگلر الین است که بسیار خوشبو و بر پایه رایحه دوست داشتنی گل یاس است. رایحه ابتدایی عطر با بوی نیمه شیرین و کمی گرم گل یاس آغاز میشود. شروعی ساده اما جذاب و کاملا زنانه. با گذر زمان عطر حالتی تلخ و چوبی و کمی صابونی مانند نیز پیدا میکند در حالی که رایحه شیرین و گرم کهربا و گل یاس با قدرت و بعنوان اصلی ترین رایحه مشغول حکمفرمایی هستند. تیری موگلر الین پخش بو و ماندگاری بالایی دارد و انتخاب بینظیری است برای مصرف روزانه یا رسمی در فصلهای پاییز و زمستان.

اسم عطر مشهور زنانه-Thierry Mugler Alien
عطر ادکلن تیری موگلر الین-Thierry Mugler Alien

 

۹- عطر لیدی میلیون | Paco Rabanne Lady Million

پاکو رابان لیدی میلیون عطری است گرم، شیرین و میوه ای که ترکیب جذابی از تمشک، عسل و رایحه گلها را ارائه داده است. رایحه ابتدایی عطر با بوی قوی و مشخص تمشک شروع میشود که بدلیل حضور پررنگ عسل حسی گرم و شیرین دارد و در این میان رایحه گلهای یاس و گاردنیا نیز براحتی حس میشود که حس دلنشین خود را به عطر می افزایند. با گذر زمان رایحه عطر تغییر زیادی نداشته و تنها با اضافه شدن نعنای هندی حس گیاهی، تلخ و فلفلی ملایمی پیدا میکند. پاکو رابان لیدی میلیون پخش بو و ماندگاری مناسبی دارد و بدلیل گرم بودن تنها برای فصول سرد سال مناسب است.

عطر ادکلن پاکو رابان لیدی میلیون-Paco Rabanne Lady Million
عطر ادکلن پاکو رابان لیدی میلیون-Paco Rabanne Lady Million

 

۱۰- عطر نینا ریچی ریچی | Ricci Ricci Nina Ricci for women

ریچی ریچی عطری است بسیار خوشبو، مدرن و دوست داشتنی که با رایحه ترش و شیرین ریواس آغاز میشود که حس متعادلی بین شیرینی و ترشی برقرار کرده تا رایحه را شاداب و در عین حال گرم و دوست داشتنی نماید. در کنار ریواس حضور کاملا مشخص نعنای هندی نیز احساس میشود که حالتی تند و تیز و کمی تلخ در عطر بوجود می آورد که البته توسط حس ملایمی از گلهای تاتوره و مریم متعادل میشود. با گذر زمان ریواس کمی شیرینتر شده و حالتی میوه ای پیدا میکند در حالیکه تلخی نعنای هندی بیشتر شده و حسی چوبی مانند را ایجاد میکند. ریچی ریچی پخش بو و ماندگاری خوبی دارد و انتخاب بینظیری است برای مصرف روزانه یا رسمی در فصلهای پاییز و زمستان.

عطر ادکلن نیناریچی ریچی ریچی-Nina Ricci Ricci Ricci
عطر ادکلن نیناریچی ریچی ریچی-Nina Ricci Ricci Ricci

 

۱۱- عطر زنانه ورساچه برایت کریستال | Bright Crystal Versace for women

یک عطر زنانه که هم در ایران و هم در خارج از کشور پرفروش و معروف می باشد. عطری با رایحه ای دلفریب خنک و شیرین که در سال 2006 وارد بازار شد و همچنان در فهرست عطر و ادکلن های پرفروش و معروف اکثر کشورها قرار میگیرید.
سایر عطرهای ورساچه (Versace)
برای خرید اینترنتی عطر زنانه ورساچه برایت کریستال روی لینک زیر کلیک کنید

عطر ادکلن ورساچه برایت کریستال-Versace Bright Crystal
عطر ادکلن ورساچه برایت کریستال-Versace Bright Crystal

 

۱۲- ادکلن زنانه ی ایفوریا | Euphoria for Women

ایفوریا اسم عطر مشهور زنانه و بسیار مشهور از برند کالوین کلین است. همان‌طور که از نام این عطر بر‌می‌آید، رایحه‌‌اش حس آرامش و خلسه به شما می‌دهد. این حس، یکی از دلایل بزرگ استفاده‌ی مردم جهان از عطر است.

عطر سی کی ایفوریا زنانه-Ck Euphoria
عطر سی کی ایفوریا زنانه-Ck Euphoria

خلسه‌ای که می‌تواند برای به خواب رفتن در آخر شب، تمرکز بهتر حواس یا فراموش کردن مشکلات زندگی به کار رود. رایحه‌ی این عطر ابتدا از بوی دوست‌داشتنی انار شروع می‌شود. پس از آن از بوی درخت کنار و گل ارکیده گذشته و در آخر به ترکیبی از گل بنفشه، مشک و عنبر می‌رسد

بهترین زمان استفاده از این عطر شیرین، فصول معتدل سال مثل بهار و اوایل پاییز است. ادو پرفیوم زنانه‌ی کلوین کلاین مدل یوفوریا بوی شیرینی دارد که باعث آرامش و شادی شما می‌شود

۱۳- ادکلن زنانه هالووین بنفش | Halloween

اسم عطر مشهور زنانه هالووین بنفش در بین خانمهای جوان رایجه. این عطر برای زنانی که اعتماد به نفس بالایی دارند و رفتارهای مرموز و عجیب و غریبی از آن‌ها سر می‌زند، بسیار مناسب به نظر می‌رسد. با نگاهی به شیشه‌ی خاص و منحصربه‌فرد این ادو تویلت، اولین چیزی که نظر شما را به خود جلب می‌کند، رنگ بنفش و متمایل به یاسی آن است

عطر ادکلن هالووین آبی-زنانه-Halloween women
عطر ادکلن هالووین آبی-زنانه-Halloween women

وقتی هالووین را روی محل نبض یا لباس خود اسپری می‌کنید، بوی نت‌های دریایی، برگ درخت موز، گل بنفشه و برگ درخت نارنج به خوبی محیط اطراف را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد.

این ترکیب طبیعی، حس خنکی اقیانوس را تداعی می‌کند. پس از این، نت‌های میانی یا همان اصلی با وجود فلفل سیاه، زعفران، گل مریم، بنفشه، زنبق و ماگنولیا به نرمی جای نت‌های قبلی را می‌گیرند.

شیرینی ناشی از این عناصر به شما انرژی و شادی ویژه‌ای می‌بخشد. بعد از گذشت مدتی نه چندان کوتاه، متوجه تغییر مسیر رایحه‌ی هالووین به سمت و سوی وانیل و چوب صندل برای تثبیت شیرینی و خنکی خواهید شد.

عطر زنانه ی هالووین با توجه به بوی خنک و شیرین مناسب فصل بهار و تابستان است

۱۴- عطر زنانه بولگاری جاسمین نویر | Jasmin Noir

بولگاری جاسمین نویر در سال ۲۰۰۸ معرفی شد.ساخت کشور ایتالیا است و در حجم ۱۰۰ میلی لیتر روانه ی بازار شده است. این عطر که از رایحه‌ای شیرین و گرم بهره می‌برد، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای بانوانی است که به این نوع رایحه علاقه دارند. ساختار اصلی این عطر را گیاهان معطر تشکیل می‌دهند و همین موضوع باعث می‌شود تا بوی این عطر برای فرد استفاده‌کننده و اطرافیانش، یادآور آرامش و زیبایی طبیعت باشد.

عطر بولگاری جاسمین نویر-Bvlgari Jasmin Noir EDP
عطر بولگاری جاسمین نویر-Bvlgari Jasmin Noir EDP

با بستن چشم‌ها و استشمام این عطر، آرامش عمیقی شما را دربرمی‌گیرد و لذتی به‌یادماندنی احاطه‌تان می‌کند. به محض اسپری‎شدن این عطر، نت‌های آغازین آن به مشام می‌رسند که شامل رایحه‌ی گل یاسمین و نت‌های سبز هستند. نت‌هایی که آرامش را همراه با لذتی درونی به یاد می‌آورند.

با گذشت اندک زمانی از اسپری ابتدایی، عطر نت‌های میانی به مشام می‌رسد: گل یاسمین و بادام؛ نت‌هایی که یادآور تازگی و طراوت فصل بهار هستند و بوی گل‌های زیبا و معطر بهاری را به مشام شما می‌رسانند. با گذشتن از نت‌های میانی به نت‌های پایانی این عطر دوست‌داشتنی می‌رسیم

۱۵- عطر زنانه لالیک آمتیس| Amethyst

اسم عطر مشهور زنانه بعدی از برند لالیک است. یکی از پرفروش ترین و پرطرفدار ترین ادکلن زنانه هم محصول برند لالیک است. لالیک آمیتیست در سال ۲۰۰۷ به بازار معرفی شد. محصول کشور فرانسه است و نوع غلظت آن ادوپرفیوم است.

آمتیست برای قرارهای مهم در عصرهای بهاری، بسیار مناسب به نظر می‌رسد. همچنین با توجه به قیمت منطقی و نه‌چندان بالایش، بهترین گزینه برای هدیه‌دادن به دوستی است که برای شما ارزش زیادی دارد.

عطر ادکلن لالیک آمیتیس-Lalique Amethyst
عطر ادکلن لالیک آمیتیس-Lalique Amethyst

با نگاه دقیق به این عطر، روی شیشه‌ی بنفش آن، نقوش و خطوطی را به شکل شاخه‌ها و میوه‌های تمشک مشاهده خواهید کرد. بطری مکعب‌مستطیلی کشیده و در مکعبی زیبا با هم هماهنگی خاصی دارند.

این بطری حجم کمی از میز شما را اشغال می‌کند؛ همچنین به دلیل وزن سبکی که دارد، گاهی اصلا حس نمی‌کنید که در کیف‌دستی شماست. اولین باری که آمتیست را اسپری می‌کنید، بوی انگور سیاه، زغال‌اخته، توت سیاه، شاه‌توت و توت‌فرنگی به‌سرعت در فضا پخش می‌شود.

شیرینی حاصل از این ترکیب باعث ایجاد حس شادی و هیجان در شما و اطرافیانتان می‌شود. بعد از مدتی، رایحه‌ی ترکیبی گل یاسمن، فلفل، یلانگ‌ یلانگ و گل رز جای نت‌های ابتدایی را می‌گیرد. تندی ملایم این مخلوط جالب، هیجان شما را دوچندان خواهد کرد.

بعد از مدتی طولانی، بوی مشک، وانیل و نت‌های چوبی جانشین نت‌های میانی شده و روی لباس و محل نبض شما حس می‌شود. خرید عطر لالیک آمتیست با توجه به پخش بوی بالا، برند ارزشمند و شناخته‌شده، شیشه‌ی زیبا و زنانه و قیمت مناسبش برای شما و کسی که این عطر را از شما هدیه می‌گیرد، بسیار لذت‌بخش خواهد بود

۱۶- ادو پرفیوم زنانه دیور هیپنوتیک پویزن | Hypnotic Poison

شاید قدیمی ترین عطر معرفی شده در این لیست همین مورد باشد که در سال ۱۹۹۸ به بازار معرفی شد. هیپنوتیک پویزن با بوی شیرین، میوه‌ای و گرمش برای شب‌های سرد پاییزی و زمستانی بسیار مناسب به نظر می‌رسد. بوی وانیل یکی از مشخصات اصلی این ادو پرفیوم ۱۰۰ میلی‌لیتری به‌حساب می‌آید.

عطر ادکلن دیور هیپنوتیک پویزن-Dior Hypnotic Poison
عطر ادکلن دیور هیپنوتیک پویزن-Dior Hypnotic Poison

خرید عطر و ادکلن شاید یکی از دشوارترین تصمیم ها برای خانم ها باشد. ار این رو آشنایی با پرفروش ترین ها معروف ترین یا جدید ترین عطر ها به ما کمک میکند تا بهترین را برای خود انتخاب کنیم.

در بین عطرهایی که معرفی و بررسی کردیم سعی بر این داشتیم تا از بهترین ادکلن زنانه هایی که معرفی شده اند استفاده کنیم. ویژگی های عطر از ماندگاری و پخش بو گرفته تا طراحی بسته بندی هم سعی شد تا لحاظ شود و نتیجه ی نهایی بهترین باشد . ماندگاری، پخش بو، خط بو، ظاهر عطر از مواردی هستند که با چک کردن آن ها هنگام خرید میتوانید عطر دلخواهتان را انتخاب کنید و از خرید آن پشیمان نشوید.

 

لینک های مفید:

اسم عطر مشهور 

اسم عطر مشهور زنانه 

اسم عطر مشهور خوشبو 

اسم عطر مشهور پرفروش

 

4.1/5 - (33 امتیاز)

6 thoughts on “اسم عطر مشهور زنانه | خوشبو و پرفروش | معرفی برترینها

  1. sny_nasirabadi میگوید:

    سلام
    وقتتون بخیر
    اگه براتون مقدوره یه راهنمایی کوچیک بکنید
    من یه عطر میخوام چهار فصل باشه ماندگاری بسیااار بالایی داشته باشه و رایحه اش جذاب مسحور کننده و دخترونه باشه

  2. samarezaei70 میگوید:

    عطرهایی که بنظر من خیلی خوشبو هستن و خودم ازشون استفاده کردم جاسمینز مارزیپن لنکوم،میدنایت پویزن دیور و پرل ریر پانوژ مطمئن باشید اگه از این عطرها استفاده کنید تا همیشه تو ذهن دو وریاتون موندگار خاهید شد

  3. m_guity میگوید:

    اطلاعات بسیار خوبی ارائه کردید. ممنونم

  4. علی خطیبی میگوید:

    با عرض ادب و احترام، تعریف حسن نیت و سیاست بر اصل بودن محصولات مجموعه ی لیلیوم را از دوستان شنیده ام، ولی اولین بار است که خرید و سفارش را ثبت کردم. معتقدم که یک سندیکای توانمند و برندی نام آشنا، به محصول فیک فکر نکرده و در اصل جاودان میماند.

  5. صادق فرجی میگوید:

    خوشحالم با سایت شما آشنا شدم . عالی هستید

دیدگاهتان را بنویسید