عطر و ادکلن استوک یا پرشده یا بدون جعبه = عطر و ادکلن فیک و تقلبی

عطر و ادکلن استوک یا پرشده یا بدون جعبه = عطر و ادکلن فیک و تقلبی

عطر و ادکلن استوک یا بدون جعبه یا آنباکس چیست؟ 

داستان عطر استوک و عطرهای بدون جعبه یا آنباکس یا همان عطرهای پرشده یا عطرهای شارژ شده و این پست که امروز انتشار میدم از اونجا شروع شد که یکی از مشتریان ما که یکی از این کانالها سرش رو کلاه گذاشته بود با ما تماس گرفت و نمونه اصلی عطر به اصطلاح استوک خودش رو از ما خرید کرد و متوجه کذب بودن ادعای کانال مربوطه شد.

شاید شما هم این با این واژه ها در خیابان یا صفحات اینستا و یا کانالهای تلگرام برخورد کرده باشید:

فروش ادکلنهای اصل بدون جعبه

فروش عطر استوک از اروپا و امریکا

عطرهای استوک اروپایی با قیمت پایین

اینها جملاتی است که برخی افراد شیاد استفاده میکنن تا اجناس تقلبی و غیر بهداشتی و مضر خودشون رو بفروشن و در برخی مواقع تا ۴۰۰ درصد سود ببرن.

این دوست عزیز در قسمت سوالات متداول صحبتهای اونها رو انتشار داد و بنده با اطمینان کامل عرض کردم این عطرها فیک هستن و به زودی مطلب مفصلی خواهم گذاشت و این نوشته همان نوشته هستش:

این نوشته که در ادامه میاد از یک کانال فروش عطر استوک یا همان پرشده وتقلبی برداشت شده:

مطمئنا شما با شنیدن واژه ” استوک ” معانی و مصداقهای متفاوتی به ذهنتان خطور میکند و در واقع هر کدام به نوعی یک تعریف عام از آن دارید.استوک (Stock) در زبان انگلیسی به معنی کالای ذخیره و یا موجود در انبار میباشد ولی در زبان فارسی برای انواع کالاهای دست دوم بکار برده میشود.اینکه “استوک” چگونه و چرا چنین تعبیری در فارسی پیدا کرده است در این بحث نمی گنجد ولی آنچه که مشخص است این است که کالاهای دست دوم را عموما با نام استوک میشناسیم.اما لازم است بدانیم که همیشه اجناس استوک کارکرده و دست دوم نیستند.بسیاری از فروشگاههای بزرگ و زنجیره ای اروپایی و آمریکایی سیاستهای جالبی برای جلب مشتری اتخاذ می کنند.به عنوان مثال در فروشگاه بزرگ و سراسری “آرگوس”(Argos) در انگلیس مشتریان می توانند کالایای خریداری شده را بعد از ۳۰ روز به هر دلیلی یا بهتر بگوییم بدون هیچ دلیلی به فروشگاه برگشت دهند و به اختیار خود مبلغ را بازپس گیرند و یا معادل آن خرید نمایند.کالاهای برگشتی به هیچ عنوان وارد فروشگاه نمی شوند و مستقیما به انبار فرستاده شده و پس از درجه بندی A,B,C و D به صورت عمده به فروش میرسند. و بدین ترتیب شما ممکن است کالایی را به صورت “استوک” خریداری کنید در حالیکه کالا به صورت دست نخورده و در بسته بندی اصلی و کاملا نو باقی مانده است.البته مشخص است درجه چنین کالایی A می باشد.با توجه به این مطالب از این پس می توانید اجناس استوک دارای درجه A را با اطمینان از نو بودن و اصل بودن با خیال راحت خریداری نمایید.

بعضی ها فکر میکنن عطرهای استوک عطرهای تاریخ گذشته هست در صورتیکه کاملا اشتباهه این طرز تفکر، اولا تاریخ مصرف عطرها ۵ سال هست طبق منابع، دوم اینکه اگر عطری تاریخ گذشته و فاسد بشه اولین علامتش شناور شدن روغن عطر روی سطح مایع هست و بعد تغییر رایحه و …. و اینکه اگر تو کانال دقت کرده باشین عطرهای جدیدی که مثلا سال ٢٠١۵ و ٢٠١۶ برای اولین بار وارد بازار شدن هم در مجموعه ی ما هست مثل ساواج (٢٠١۵)، مثل پرادا لهوم (٢٠١۶)، لجند اسپریت (٢٠١۶)، ورساچه دیلان بلو(٢٠١۶).

این نوشته هم که در ادامه میاد از یک کانال فروش عطر استوک و پرشده دیگه برداشت شده:

?در مورد ادکلن های بدون جعبه بیشتر بدونیم ??

ادکلن ها در اروپا (بیشتر کشور فرانسه) و کشورهای مطرح دنیا یک تایم خاصی برای فروش در فروشگاهها دارند ? و اگر نفروشند عودت داده میشه به کارخانه و کارخانه هم یک سالن یا دو سالن ادکلن های برگشت داده شده را مزایده میزاره و با قیمت بسیار پایین بفروش میرسونه. تجار این بار کلی رو میخرن و بار ترانزیت میشه به ترکیه یا دبی . تا بصورت هوایی یا زمینی یا دریایی برسه ایران. باربری ها برای راحتی حمل کارتن ادکلن ها را بدلیل حجم فوق العاده زیاد دور میریزند و اکثرشون بصورت دریایی ادکلن ها را توی چند تا تور ماهیگیری زیر لنج و قایق بسته و تا مرز ایران میرسونند.

باربرها بار را در مرز تحویل میگیرند و خورد خورد (بصورت گونی گونی) به مقصد نهایی میرسونن. خلاصه بیچاره این ادکلنها راه خییییلی سختی رو میپیماین تا برسن دست ما . واسه خاطر همینه که ممکنه گاهی خط و خشی روی شیشون افتاده باشه یا خیلی ظاهر مرتبی نداشته باشن اما در اوریجینال بودن محتوی شون هیچ شکی وجود نداره .

این هم پاسخ بنده در کامنها:

در یک کلام پاسخ شما رو بدم که این افراد کلاه بردار هستن. توجیه این فروشندگان اینه که جعبه تو بار از بین رفته یا آب خورده و خراب شده یا بدون جعبه میاریم که حجم کمتری بگیره.
حتی یک نفر از اینها نمیتونن یه فاکتور معتبر خرید از اروپا یا امریکا ارایه کنند. (البته اگه اروپا رو اصلا دیده باشند.)
این افراد شیشه های عطرهای مصرف شده را میخرند و با اسانس پر میکنند و به خریداران ناوارد میفروشن. به خاطر بسپرید که همه عطرها جعبه دارند حتی تسترها(الا در برندهای معدود). این فروشندگان معمولا سی یا چهل درصد قیمتشون پایین تر از قیمت ماست تا خریدار کمتر شک کنه. البته کسی که چند بار از یک عطر استفاده کرده باشه در این مواقع سرش کلاه نمیره ولی خریدار معمولی احتمالا در دام میافته.
برای شما یک مثال بزنم: سود ما برای یه ادکلن بلوشنل پرفیوم که حدود ۸۰۰ هزار تومنه حدود ۶۰ هزار تومنه بنابراین کسی که بلو شنل پرفیوم رو ۴۰۰ هزار تومن میفروشه قطعا کلاهبرداره و ادکلن فیک میفروشه یا شیشه پرشده میفروشه. در مواردی که شیشه اصلی رو پر میکنن با کمی دقت میتونید آثار خراشیدگی روی والف رو مشاهده کنید. یا اینکه والف شل هستش یا دستکاری شده.

این هم یه سوال دیگه توسط مشتری ما:

باعرض سلام و خسته نباشید خدمت شما مدیریت محترم لیلیوم
من هم در مورد این عطرای استوک شنیدم و با حرف شما کاملا موافقم و فقط یه ادعای دیگه این افراد دارن که میگن این نوع فروش کاملا رایج هست! و سایت های خارجی مثل https://www.fragrancenet.com/fragrances/
همین کار رو انجام میدن ما هم مثل اونا هستیم
لطفاً در این مورد هم توضیح میدین؟
باتشکر از زحمات شما و وقتو احترامی که به مشتری میذارید و توضیح جامع و کاملی که میدین خیلی خیلی ممنونم

این هم پاسخ بنده:

سلام. این ادعا هم کذبه. کجای این سایت عطر استوک یا دست دو میفروشه؟ عطر و ادکلن یه کالای بهداشتی محسوب میشه و تحت نظارت شدید FDA هستش. هیچ کدوم از سایتهای بزرگ امریکایی و اروپایی این کار رو انجام نمیدن.اصولا همچین اجناسی وجود خارجی نداره که کسی بتونه بفروشه. در سایتهای بزرگ فروش عطر قسمتی اختصاص داده شده به تسترها و بدون جعبه.

دقت کنید که اولا این سایتها در سال حدود یک میلیون سفارش را ارسال میکنند بنابراین تعداد زیادی تستر براشون باقی میمونه که البته اونها هم جعبه دارن و این تسترها رو میفروشن و بدون جعبه در اونها محدود به برندهای معدودی میشه و فقط عنوان اون قسمت اینه: tester and unboxed. ثانیا اون تسترها هم کاملا نو هستن و کهنه و استفاده شده نیستن.

 

ادامه صحبتهای این دوست عزیز:

من مطالب شما در مورد عطر استوک رو کاملا خوندم و کاملا با اطلاعاتی که داشتم و مرور سایت های خارجی مطابقت داشت اما اخیرا داخل یک گروه وابسته به کانال ……https://t.me/orginal در مورد عطرهای شما پرسیده شده و صراحتا گفتن عطرهای لیلیوم فیک نیست اما درجه یک هم نیست! ولی اعتقاد دارن عطرهای استوک خودشون بالاترین کیفیت رو دارن و کاملا اورجینال هست که باتوجه به مفهوم استوک کاملا رد شده هست و اینکه داخل گروه شات هایی گذاشتن از صحبت هاشون که با مسئول لیلیوم حرف زدن و کارشون تایید شده هستو و قرار بوده از شما عطر بگیرن یه سال پیش ولی چون نگرفتن باعث ناراحتی شما شده!

میشه لطف کنین در این موارد رفع ابهام کنین اینکه گفتن عطرتون فیک نیست ولی درجه ۱ هم نیست! و در مورد این چت هایی که با مسئول لیلیوم کردن
اگه واقعا این همه استوک اورجینال وجود داره خب لیلیوم بیاره ما بخریم چرا باید مردم دو برابر پول بدن اگرم واقعا فیک هست با صراحت بیان بشه و انقدر نگن اورجینال هستو سر مردمو کلاه بذارن. ازتون خواهش میکنم شما که اطلاعات کامل دارید از این مساله ابهام زدایی کنین گوش تعداد زیادی خریدار منتظر شنیدن حرف های شماست. باتشکر فراوان از شما

پاسخ بنده:

اصولا عطر یا اصل هستش و یا فیک و درجه ۲و ۳ و …. وجود خارجی نداره.
عطرهای استوک یا همان پرشده تماما تقلبی هستن و با اسانسهای شیمیایی غیر مجاز پر میشن.
لیلیوم به عنوان مرجع عطر و ادکلن اصل در ایران شناخته شده است و هیچ گونه صحبتی بین لیلیوم و کانال و یا پیجی صورت نگرفته. لیلیوم هیچ نمایندگی ندارد و هرگونه سو استفاده از نام و شهرت لیلیوم از طریق پلیس فتا و مراجع قضایی پیگیری خواهد شد.

جالب اینجاست که عطرها ی پر طرفدار و پرفروش استوک میشن و به فروش نمیرسن. به طور مثال بلو شنل در اروپا فروش نمیره!!! و این افراد استوکش رو میارن ایران !!! یعنی کمپانی شنل فلجه و این افراد به فروش محصولاتش کمک میکنن!!! 

به عکسهایی که از این کانال گرفته شده نگاه کنید:

عطر و ادکلن استوک = ادکلن تقلبی
عطر و ادکلن استوک = ادکلن تقلبی
عطر و ادکلن استوک = عطر و ادکلن تقلبی
عطر و ادکلن استوک = عطر و ادکلن تقلبی

کلام آخر:

اصلا چیزی به اسم عطر استوک وجود نداره.

این کانالها و صفحات اینستاگرام که این عطر های تقلبی رو میفروشن با زبون چرب و نرم خودشون اقدام به کلاه برداری میکنن و واژه های رو ابداع کردن که تاکنون وجود نداشته. تولید این عطرها بدین صورته:

شیشه های خالی عطرهای اورجینال به دو صورت جمع آوری میشه:

۱- جمع آوری از زباله ها

۲- این شیشه ها توسط آگهی های خرید مثلا رو دیوار یا شیپور جمع آوری میشن. این شیشه ها رو به قیمت ده درصد یا کمتر ادکلن اصلی خریداری میکنن و همه رو یکجا جمع میکنن و مرتب میکنن. فروش این عطرها هم معمولا از مسیرهایی است که به سختی فابل پیگیری است

توجه کنید که این شیشه ها از سرتاسر دنیا جمع میشه و فقط مختص ایران نیست. باند کلاهبرداری بزرگی پشت این قضیه در دوبی وجود داره. در انبار اینها نزدیک به صد هزار ادکلن استوک در هر زمان وجود داره و به قیمت حدود ۱۰ درهم تا ۷۰ درهم بسته به قیمت ادکلن اصلی فروخته میشه. این شیشه ها با شبیه ترین اسانس شیمیایی پر میشن . ماندگاری برخی از این اسانسها به علت شیمیایی بودن چند برابر ادکلن اصلی است. این ادکلنهای فیک توسط قاچاقچیان در تیراژ‌حدود ۵۰۰۰ عدد هر بار وارد کشور میشه و این کانالها تفاله های این زنجیره بزرگ هستن.

توجه کنید که علت اصلی فروش این ادکلنها سود آوری بسیار بالا تا حدود ۴۰۰ درصد برای این کلاهبردارها هستش. 

از این به بعد لیست این کانالها و پیجها برای اطلاع عموم در پایین همین نوشته انتشار داده خواهد شد. از شما هم مصرف کننده گرامی هم درخواست دارم هر اطلاعی از این کانالها دارید با ما به اشتراک بگذارید.

لنکهای مفید:

عطر استوک

ادکلن استوک

عطرهای بدون جعبه

ادکلنهای بدون جعبه

فروش ادکلن های اصل بدون جعبه

قیمت ادکلن بدون جعبه

خرید ادکلن بدون جعبه

 

4.7/5 - (12 امتیاز)

47 thoughts on “عطر و ادکلن استوک یا پرشده یا بدون جعبه = عطر و ادکلن فیک و تقلبی

  1. مدیر لیلیوم میگوید:

    سلام. همونطور که در پاسخ کامنتهای قبلی هم عرض شد به صورت کلی ادکلن های استوک یا بدون جعبه به صورت کلی فیک و تقلبی هستن.

  2. zy میگوید:

    با سلام .لطفا پیج اینستا sarakarimiperfumes رو بررسی میکنید؟ درمورد اورجینال بودن تمام ادکلناشون

  3. مدیر لیلیوم میگوید:

    سلام. به صورت کلی همه ادکلنهای آنباکس و بدون جعبه تقلبی هستند و فقط داستانها و روایتها فرق میکند. گاهی تو آب افتادن و گاهی تو گمرک از جعبه درآوردن و …

  4. mramir0211 میگوید:

    سلام کانال درج شده رو یه بررسی میکنید
    https://t.me/Tehrannperfume
    این کانال ادعا میکنه محصولاتشو از سایت 1stperfume خریداری میکنه

  5. afshinsarfaraz میگوید:

    جالب است من عطر و ادوکلن را از فریشاپ فرودگاه آلمان یا لندن میخرم از بس فضای اروپا هم در تسخیر فیک است.

  6. vahid hoseini میگوید:

    دوستان عزیز ادکلن تو کل دنیا یا اصل هست یا فیک‌
    والسلام
    هرکی به غیر از این تحت هر عنوانی مثلا استوک یا آنباکس خواست بهتون عطر بفروشه بدونید تقلبیه ۱۰۰٪

  7. مدیر لیلیوم میگوید:

    سلام. تمام کسانی که عطر تحت عنوان استوک یا بدون جعبه یا تستر بدون جعبه و امثال اینها میفروشند متقلب و کلاهبردارند و تنها راه فروش محصولاتشون هم اینستاگرام و تلگرامه تا تحت تعقیب قرار نگیرند.

  8. مدیر لیلیوم میگوید:

    سلام. تمام کسانی که عطر تحت عنوان استوک یا بدون جعبه میفروشند متقلب و کلاهبردارند و تنها راه فروش محصولاتشون هم اینستاگرام و تلگرامه تا تحت تعقیب قرار نگیرند. مسلمه که این افراد هر دروغی ازشون برمیاد. این افراد معمولا به قدری کم سواد و بی اطلاع هستند که شما به راحتی با چند تا سوال تخصصی میتونین متوجه بشین که اصلا کارشون این نیست.

  9. الهام سرداری میگوید:

    سلام.یکی از همین عطر فروشای استوک بسیار به خودش و عطراش میباله و میگه لیلیوم عطر و تستر هاشو از انبار ما میگیره…atr.stok.raymon این آدرس اینستاگرامش هست.

  10. masoome.haydari321 میگوید:

    سلام
    لطفا وضعیت این سایت رو هم بررسی کنید. میترسم سرم کلاه گذاشته باشن.
    forosh_tester

  11. مدیر لیلیوم میگوید:

    سلام.
    همونطور که تو کامنتهای قبلی پاسخ داده شد هر ادکلنی بدون جعبه اصلی و فاقد پچ کد و بارکد تقلبی است. همنوطور که تو این پیجهای فیک فروش دیده میشه ادکلنهای پر شده رو تو هاردباکسهای شکیل میزارن و با این شگرد به افراد بی اطلاع و کم تجربه میفروشند. توجه داشته باشین که بیشترین ضرر این ادکلنها ضرر به سلامت افراد و در نهایت جامعه است.

  12. m.soleimani5372 میگوید:

    سلام میسه لطفا پیج اینستگرام luxfume را هم بررسی کنید؟

  13. مدیر لیلیوم میگوید:

    سلام.
    مهمترین عامل شناسایی این ادکلنها اینه که فاقد جعبه هستن. پس اگر فروشنده به شما میگه که جعبه نداره و دلایلی از قبیل خراب شدن تو راه و دور انداختن به علت جاگیری و آب خوردن و خراب شدن و … اینها میاره مطمین باشید که کارشون فیکه. لطفا این مطلب رو هم مطالعه کنید.
    تستر اورجینال چیست؟

  14. Mehrdad1370 میگوید:

    سلام
    تشکر و سپاس ویژه از راهنمایی و شفاف سازی ای که انجام دادید
    یه کانال هست به شدت مقاومت میکنه راجع به اینکه عطرهاش اورجینال هست و خضعبلاتی که در جریان هستید رو ندام تکرار میکنن
    بنده میخواستم پیگیری کنید صحت ادعاشون رو،اگر لازم هست بنده ازشون خرید کنم و در اختیارتون قرار بدم برای بررسی
    https://t.me/atreamir

  15. Samak.ayyar2000 میگوید:

    متاسفانه جدیداً تو سایت ( ای س ا م ) هم پر شده از عطر و ادکلن و تستر تقلبی .
    دوستان به هیچ عنوان از این سایت ادکلن نخرید ، مخصوصا تو مزایده هاش شرکت نکنید که ۹۰ درصدش کلاهبرداریه .
    ارادتمند شما : مالباخته گوش بریده !!!!!

  16. Parsimage.co میگوید:

    دوستان شما برید پاساژ های معروف تهران ،، برید پالادیوم تندیس کوروش میلادنور ،، برید تو بوتیک های لوازم ارایشی ،، همچین فروشنده ها با افه صحبت میکننا که فکر میکنی ده سال تو سفورا یا میسیز کار کرده ،، میری مغازه میگی یه دئودورانت مارک الد اسپایس میخام ،، مگه بفرمایید ،، میگی خانم یا اقا من میخام ضد تعریق نباشه فقط دئودورانت باشه ،، میگه اقا منظورتو نمیفهمم مگه مام نمیخایید و چند تا متلک و تیکه و جالبه همه هم تو مغازه چه فروشنده و چه خریدارا طوری همه باهم حرف میزنن که انگار تو بیسوادی و نمیدونی ،،، خلاصه اصلا نمیدونن ضد تعریق ها روش زده antiperspirant and deodorant و حاوی ذرات آلومینیومه که سرطان زا و خیلی خطرناکه و برای کسایی که تعریق دارن مناسبه و بعضیا فقط deodorant و برای کسایی که عرق نمیکنن و فقط خوشبو میکنه و جلو تعریق رو نمیگیره ،، تو چطور محصولات الد اسپایس رو میفروشی هیچ اطلاعاتی ازین شرکت نداری هیچ از اینکه چی داری میفروشی نداری ،، چند نفر از فروشنده ها شرکت پروکتر اند گمبلر رو میشناسن و میدونن کدوم برندها متعلق به اونه ،، پنج میلیارد از جمعیت دنیا دارن محصولاتشو مصرف میکنن فروشنده های ما زحمت نمیدن حتی از چنین شرکتی اطلاعات داشته باشن ،، همه رو نمیگما

  17. m.dehrooyeh55 میگوید:

    مرسی بابت این مطلبتون..خیلی مفید بود..خواهش میکنم اسم این کانال ها و گروها بزارین تا مردم بدونن..من خودم از کانال https://t.me/odor_hou تو تلگرام خرید کردم ..حتی عطر برای من نفرستادن..کلاا پاسخگو هم نیستن..از طریق پلیس فتا شکایت کردم…امیدوارم بقیه اشتباه مارو تکرار نکنن

  18. l.otadai میگوید:

    با سلام
    این مطلب رو در حالی دارم مینویسم که از گستاخی و دروغگویی صاحبان کانال های مطرح شده در این مطلب شاخ در آوردم که به واسطه نقص قانون در حوزه اینترنت اقدام به فروش آشغالشون که به نام جعلی عطر استوک به مردم نا آگاه می فروشن کردن تا سودهنگفتی از فروش آشغالشون به مردم نصیب شون بشه. امیدوارم همه عزیزانی که در دام این افراد سودجو افتادن از طریق شکایت به مراکزی مثل پلیس فتا و سازمان تعزیرات حکومتی این کلاهبردارها رو به سزای اعمال کثیفشون برسونن تا عزیز دیگری دچار ضرر مادی و جانی نشود.

  19. مدیر لیلیوم میگوید:

    سلام. اگر از مارکت پلیسهایی مثل دیجیکالا خرید میکنید دقت کنید که فروشنده خود دیجیکالا باشد چون خود دیجیکالا فقط کار اصلی میفروشه در غیر اینصورت در مورد فروشنده تحقیق کنید و در صورتی که قیمت فروشنده پایینتر از قیمت ماست حتما با تامل بیشتری به موضوع نگاه کنید چون فروشنده ها نزدیک به ۲۰ درصد کمیسیون و مالیات پرداخت میکنن. در نهایت توصیه میشه کالای تخصصی خودتون رو فقط از فروشگاههای تخصصی معتبر خرید کنید.

  20. msnez58 میگوید:

    با سلام خدمت مدیریت سایت و دوستانی که کامنت گذاشتن و میشناسمشون و ارادت دارم و اما بعد… کانال و گروه اورجینال فرانسه رو باهاشون چلنج داشتم و باید بگم از پررو ترینهاشون هستند که نهایتا هم به تجربه مشابه بیشتر دوستان ختم شد یعنی بحث و ژست حق بجانب و پی وی و تهدید به انتشار اسکرین شات و بلاک. البته برخلاف اکثر دوستان این من بودم که مدام تحقیر و تمسخرشون میکردم و بنوعی گیرشون انداخته بودم. اولا که طمع چیز بدیه. هم برای خریدار و هم فروشنده هایی ازین دست. مورد دوم که بهش پرداخته نشده و جالبه و با اندک سواد انگلیسی قابل کشف هست اینکه : اینها مدعی هستند سایتی مثل فرگرنس ایکس عطر unboxed میفروشه پس وجود داره و کار ماهم درسته. دوستان!!!! دقت کنید عطر unbox یعنی جعبه باز و عطر بدون جعبه که عطف به توضیحات مدیر لیلیوم هیچ جای دنیا به فروش نمیره و فیکه و مخصوص کشورهای فقیر یا کشورهایی مث ایران هست که مردم میخوان پز عالی داشته باشند ولی با جیب خالی و دنبال راه دررو و میانبر هستند،فقط دیده میشه. عطر بدون جعبه یا without box رو عرض میکنم. پس در جواب ادمینهای بیسواد کانالهای فیک فروش منجمله “استوک فرانسه” که یه دخترک بیست و چند ساله س بفرمایید unboxed یعنی جعبه باز. عطری که پلمپ نیست ولی جعبه داره حتما. مابقی توجیحات رو دوستان ذکر کردند از جمله اینکه عطرها از طرف خود برند بصورت عمده و بشکه ای و فله میاد و ما تو شیشه میکنیم. انگار برند شنل و دیور مغز خر خورده که بهن … دای قزی از رباط کریم بیاد عطرشو پک کنه و تو شیشه کنه و بفروشه و خود برند به این امر توانا نیست! در آخر اون توجیه رو که عطرو میریزن توی تور ماهی گیری و مث کیسه نون خشکی تو اقیانوس با لنج و کشتی میکشند خیلی باحال بود و بمن چسبید و دم مدیر لیلیوم آقا مجید و هومن جان بابت طرحش گرم. خیلی خندیدم. شاد باشید و موفق
    مسعود

  21. hkazaei8 میگوید:

    با عرض سلام خدمت دوستان گرامی
    من هم فروشنده عطر هستم تازه کار شروع کردم لذا اصلا دوست ندارم خریدارم ازم ناراحت و ناراضی باشه و بدنبال کسب اطلاعات بیشتر هستم
    ضمن تشکر از شما سوالی داشتم
    کیفیت عطرهای(های کپی) خوب هستند؟
    آیا در مزایده ها عطرها مورد اعتمادن؟

  22. karimi.138 میگوید:

    سلام و وقت بخیر جناب میخواستم نظرتونو در مورد عطرهای دیجی کالا بدونم
    الان محصولی مشابه محصول شما رو با قیمتی پایینتر داره میده آیا محصولاتشون اورجیناله
    مثلن اینکارو عطر ادکلن جگوار کلاسیک بلک-مشکی-Jaguar Classic Black
    https://liliome.ir/shop/%D8%B9%D8%B7%D8%B1-%D8%A7%D8%AF%DA%A9%D9%84%D9%86-%D8%AC%DA%AF%D9%88%D8%A7%D8%B1-%DA%A9%D9%84%D8%A7%D8%B3%DB%8C%DA%A9-%D8%A8%D9%84%DA%A9-jaguar-classic-black/

  23. Javadramin1990 میگوید:

    متأسفانه زیاد شدن ادکلن های پر شده باعث این شده که کسایی که دارن ادکلن اورجینال و تستر اورجینال می فروشن هم زیر سوال برن و مورد ناملایمتی هایی از این دست قرار بگیرند.
    امیدوارم قضاوت این افراد درست باشه ولی تا جایی که می دونم نباید دیگران رو بدون دانش کامل و اطلاعات فنی و جایگاه درست قضاوت کرد.

  24. مدیر لیلیوم میگوید:

    سلام. لطفا با توجه اطلاعات داده شده در مقاله خودتون بررسی کنید. اطلاعات جامع و کامل در مقاله ذکر شده.

  25. mimimi میگوید:

    سلام کانال زیر چطور؟ میشه بررسی کنید
    atramin_gm

  26. bladeoffury میگوید:

    بنده داشتم اینا رو که نوشتید میخوندم.آقای AHmad blo لطفاً چیز جدید از خودتون نسازید!! کار به اون قسمت عطریش ندارم ولی urban dictionary رو هر کسی که نت داشته باشه میتونه کلمه جدید بسازه پس قابل استناد نیست! در ضمن کلمات شنیعی که شما نوشتید ترکیبشون زاییده تخیل خودتون هست. اصلا همچین کلمه ای در انگلیسی وجود نداره و حتی اگر هم باشه ترکیبی از اون چیزایی که شما نوشتید نیست. در ضمن کلا این قسمت دوم بحث حضرتعالی مع الفارغ هستش چون آدم روی آی دی تلگرام که نمیتونه بگه چیزی که توش نوشته یا میفروشه اصل یا فیکه که. والا این چیزایی که شما نوشتید بیشتر به حرف تو گیومه ای که خودتون نوشتید میخورد !!! لطفاً در استفاده از کلمات در یک سایت رسمی بیشتر دقت بفرمایید.
    با تشکر

  27. Ahmad Blo میگوید:

    درود

    من چند ماه پیش از این کانال https://t.me/orginal_perfum عطر خریداری کردم.

    دوستان در کامنت های قبلی، هرچه لازم بوده رو گفتن و من هم تایید میکنم که این کانال عطرهای تقلبی و بسیار چرب رو به فروش می رسونه. اما چند نکته رو هم میخوام اضافه کنم:

    وقتی کوچکترین اعتراضی بکنید، مدیریت کانال با برخورد های زننده و توهین آمیز جواب میدن و در جمع آدم رو تحقیر میکنن و عادت دارن که اسکرین شات از چت های خصوصی رو منتشر میکنن (که از نظر قانونی جرم است و مجازات سنگینی داره)

    کلا شخصیت بسیار داغونی دارند. من مطالب خیلی مفصلی رو در گروه شون منتشر کردم، که خوندن اون مطالب حد اقل پنج دقیقه زمان میبرد. اما طی دو ثانیه، دیدم که مدیر کانال، داره اسکرین شات از چت های من رو منتشر میکنه!
    یعنی هنوز صحبت هام رو نخونده بود، داشت به سبک “بچه کوچولوهای لوس عقده ای” دفاع میکرد از خودش :))
    بعد از نیم ساعت که کم کم توضیحات من رو خوندن و دیدن که من واقعا چه حرفی زده ام، حسابی دماغ شون سوخته بود ولی همچنان بدون اینکه هیچ پاسخی بدن یا بحثی بکنن، فقط تحقیر و توهین میکردن و فحش میدادن.
    بعد از دو سه ساعت هم منو بلاک کردن و از گروه حذف کردن.

    سواد شون بسیار پایین هست. نه از عطر چیزی میدونن نه از زبان خارجی. اسم تمامی عطر ها رو غلط مینویسن. تمام تلفظ هاشون اشتباه هست که نشون میده هیچ وقت دنبال درست تلفظ کردن اسم عطرها هم نبودن و عین بچه های اول ابتدایی که میخوان یک کلمه ای رو بخونن، اسم عطرها رو غلط و خنده دار میگن.
    و من در مطلب مفصلی که در بالا اشاره کردم، اشتباهات تلفظی شون رو بهشون گوشزد کرده بودم و جواب اونا فقط این مضمون بود که “ما شهامت داریم تلفظ سخت رو نمیگیم بلکه اون تلفظی رو میگیم که جا افتاده” :))

  28. H_rostami میگوید:

    باسلام
    خسته نباشید و سپاس بابت شفاف سازی فرق بین ادوکلن اورجینال و فیک
    اگر مقدوره در مورد تسترها هم اطلاع رسانی کنید
    چرا روی شیشه ی تسترها حک شده تستر و غیرقابل فروشnot for sale؟
    و اینکه این نوع رو بخریم یا نخریم؟
    این تسترها واقعا اورجینال هستند یا پرشده و فیک؟
    با سپاس مجدد

  29. Mohammad Reza میگوید:

    با عرض سلام خدمت همه دوستان عطردوست و خوشبو
    مطالب موجود در رابطه با ادکلن های استوک فرانسه!!! رو خوندم. این جور کانال ها خیلی زیاد شدن. اما در رابطه با کانال این خانم هم مطلبی هست که بیان میکنم. من از این کانال یه ادکلن گرفتم بسیار کیفیت پایین و ضعیفی داشت و کاملا مشخص بود که تو ایستگاه مترو شوش!!! پر شده!!
    چند پاف ازش زدم و رفتم بیرون و بعد از حدود نیم ساعت سوزش نسبتا شدیدی در ناحیه گردنم حس کردم دست کشیدم دیدم یا پیغمبر چقد چربه این ادکلنه انگار روغن لادن زدم به خودم!! خلاصه مطلب این که اصلا اعتماد نکنید به این ادکلن های بدون جعبه. چندین کانال هست که این جنس های بنجل رو به اسم سفارش اروپایی!! به خورد ملت میدن که چندتاشونو اینجا اشاره میکنم
    یکی همین کانال که شما گذاشتید
    یکی عطر بهناز
    یکی هم ادکلن های ارجینال فاطیما
    جالبه که بازار مقصد همه این عطرهای فرانسه که تو انبارشون میمونه ایران هستش!!! دوستان عزیز مگه ممکنه این همه ادکلن تو خط تولید کارخانه با اون همه امکانات مجهز آسیب ببینه و همشون هم به ایران بیاد؟! جواب این سوال رو به عهده خودتان میذارم
    و اینکه مثلاً شما قیمت فروش یک ادکلن رو ۱۰۰ هزار تومان گذاشتید آیا حاضرید به خاطر یه مقدار له شدن جعبه اونو نصف قیمت بفروشید؟!! جواب این سوال رو هم به عهده خودتان میذارم.
    گول قیمت های اینا رو نخورید چون سلامتی شما از هر چیزی مهم تره.

  30. مدیر لیلیوم میگوید:

    ممنونم از کامنتی که گذاشتین. خیلی جالب بود و کلی مسرور شدم. امیدوارم کم کم اون آگاهی لازم بوجود بیاد.

  31. l.otadai میگوید:

    فـروشندگان این عطرهـای استوک و پـُر شده روی سادگی و بی تجربگی خریداران حساب ویژه ای باز میکنن و توضیحاتی که برای فـروش این سبک عطرهـا میدن از طنز امیر مهدی ژوله هم خنده دار تره.
    یک: این عطرهـای استوک چـون با اسانس پـر میشن به شدت چـرب هستن و وقتی دلیل چرب بودن رو از فروشنده بپرسید در کمال خونسردی جواب میدن اینا اصل مبدا هستن، اونی که شما میخری، مال مقصده، مال ما چرب و غلیظ اصل فـرانسه ست. مال شمـا چرب نیست، رقیق شده، ایش ایش، آه آه..
    دو: این عطرهـای پر شده وقتی به لباستون اسپری میشن، لباس هاس روشن رو، رنگی میکنن و اصلا این رنگ و حتی بوش از بین نمیره. اگر به فروشنده اعتراض کنید، نگاه عاقلانه ای به شما میندازن و با تمسخر اعلام میکنن شما بلد نیستین عطر بزنین، عطر رو باید از فاصله دور بپاشید.
    سه: عطرهای پر شده چون بارها و بارها ازشون اسپری شده، در حالی که عطرتون هنوز تموم نشده، شروع به نشتی میکنه و یا گاهی دیگه نمیتونه درست عمل اسپری رو انجـام بده و اگر خدایی نکرده به این مورد اعتراض کنید، اعلام میشه تقصیر خودتون بوده بد فشار دادین، وگرنه مال ما اورجینال مبدا بوده، شما از بس عطر مقصد خریدی، یاد نگرفتی چطور با این اسپری های مظلوم که از سفر زیر آب جون سالم به در بردن، برخـورد کنید. برید یاد بگیرید و با ملایمت فشار بدین تا خراب نشن.
    البته همه شون هم ادعای متفاوت بودن دارن و استوک های خودشون رو متفاوت از دیگران میدونن. فقط کافیه از پُـر مدعا ترینشون یک بار خرید کنید، خودتون متوجه اسانس غلیظِ رنگی و چرب داخلش که استشمام اون بعد از گذشت نیم ساعت از اسپری شدن برای دیگران بسیار آزاردهنده میشه، خـواهید شـد.

  32. ریحانه میگوید:

    ضمن سلام و خسته نباشید
    من هم از کانال https://t.me/orginal… عطر خریدم متاسفانه اونی که می باید نبود همونجوری که عکسشو زدین فیک هست و فقط شیشه اورجینال اما پرشده و از نظر تنفسی مشکل دارم اما بخاطر دوستیتی که داشتم روم نشد چیزی بگم انقدر مدیرش چرب زبونه که آدم باورش نمیشه عطرا فیک باشه
    خدا به راه راست هدایتشون کنه
    ممنونم از شما بابت اطلاع رسانی

  33. مدیر لیلیوم میگوید:

    سلام. ما در لیلیوم وظیفمون اطلاع رسانی صحیح هستش. بنده خودم بارها از این استوک فروشها دیدم که صندوق عقب ماشین رو بالا زدن و عطر پرشده رو به جای اصلی میفروشن. علت گذاشتن این مقاله هم این بوده که تعداد این افراد بسیار زیاد شده بنابراین نیاز به اطلاع رسانی هستش.
    در مورد اون کانال خاص هم از طریق پلیس فتا شکایت صورت گرفته و به زودی جمع خواهد شد.
    موفق باشید.

  34. kiarash میگوید:

    با عرض سلام مجدد خدمت همه دوستان و مدیریت فهمیم لیلیوم
    اما بعد از آخرین کامنتم مدیر کانالی که عکس عطرای استوکشو به عنوان فیک زدین وسط سایتتون به همراه نوچه هاشون حتی جرات گذاشتن یه کامنت رو نداشتن برای دفاع از جنس فیکشون با اینکه کامنت های قبلی من رو به دقت خونده بودن و در موردش داخل گروه به عوام فریبی میپرداختن ، خانم مدیر به قول خودت خیلیا راضی ان از کارات چرا یه نفر حتی نیومده بنویس فلان عطرو گرفتم خوب بوده ؟؟؟؟ خخخخ بلکه میدونن چه جنسی بهشون انداختی حتی رغبت تعریف تو یه سایت رسمی رو ندارن تا الانم به روت نمیاوردن یا باهات رو دربایستی داشتن یا فریبتو خوردن مثل ما ، بعدا خواهند فهمید
    من مثل این خانم نیستم که داخل گروه باشمو یک به یک بخوام دونه دونه دروغاشو برای افراد گروهش رو کنم ، نمیشه هم 500 تا کامنت بذارم اینجا ، بنابراین مجبورم یه کامنت طولانی بذارمو از جدیدترین عوام فریبی ها و دروغ هاش پرده بردارم
    باتشکر از مدیر لیلیوم که این فرصت رو به من میدن ، بنظرم تا این کانال های فیک فروش کلاهبردار کامل جمع نشن وظیفه هر انسان مطلعی هست اطلاع رسانی کنه
    اما از همه جالبتر اتفاقی بود که به تازگی رخ داد!
    انسان هایی از این دست خودشونو خیلی زرنگ و باهوش فرض میکنن و بقیرو…
    خب بذارید براتون بگم یکی از زیرمجموعه های این خانم بعد اینکه این انسان بظاهر زرنگ بهش بهتان میزنه و اونچه که لایق خودش هستو پشت سر خانم (ل) جلوی دیگران برای توجیه کارهای خودش به ایشون نسبت میده و از اون جایی که خانم (ل) نمیخواست دیگه همکاری کنه اومد و همه عکس ها رو از کانالش پاک کرد چون بیشتر اعضا از فامیل ها و بستگانش بودن بصورت فرمالیته مجبور شد تعدادی ازعکس های سایت لیلیوم رو داخل کانالش بذاره که کانالش خالی ازعریضه نباشه و این اصلا به معنای همکاری و تبلیغ این خانم بنده خدا برای لیلیوم نبوده که این مدیر نابخرد کانال استوک فروش بهتر بگم فیک فروش اینطور برای خودش برداشت کرد خخخخخخخخ
    بعد ازاین قضیه ایشون یه طومار داخل گروهش گذاشته و با نسبت دادن کلی دروغ به خانمی که من میشناسمش وکلی عوام فریبی فکر کرده مثلا مچ گیری کرده ههههههه خخخخخخخ….
    خیلی جالب اینه که ایشون رفته گفته لیلیوم عطر بی جعبه از ما میخواسته و … بهش ندادیم رفته کانال زده و…
    انگار بعضی ها مشکل شنوایی دارن مگه مدیر لیلیوم اینجا ننوشته با هیچ کانالو پیجی ارتباط نداشته دیگه از این واضح تر!
    اون شات اگه مال لیلیوم هست مدیرش اینجاست میگه مال ماست درصورتی که کاملا رد کرده و گفته بخاطر این نسبت ها اقدام میکنن (لیلیوم به عنوان مرجع عطر و ادکلن اصل در ایران شناخته شده است و هیچ گونه صحبتی بین لیلیوم و کانال و یا پیجی صورت نگرفته. لیلیوم هیچ نمایندگی ندارد و هرگونه سو استفاده از طریق پلیس فتا پیگیری خواهد شد.)
    در قسمت انتهایی داخل کامنت ها پاسخ دادن
    https://liliome.ir/faqs/
    مثل تو که نرفته مخفی شه که حتی جرات یه کامنت گذاشتن نداری خخخخ
    که همه حرف هاشونو ایضا برای مدیرم لیلیوم فرستادم و تعدادی مونده که اون ها هم ایضا میفرستم
    فقط متاسفم واسه این افراد که برای عوام فریبی با تهمت زدن به دوستانشون قصد بی آبرو کردن اونهارو دارن !
    چطور با وجدانت کنار میای؟؟؟؟!!! اصلا میدونی وجدان چیه؟!
    تا دیروز میگفتی زیرمجموعه نداری دیدی لو رفتی زودتر اومدی بگی داخل گروه که بیشتر … نشی الان گفتی 4 تا داری پس فردا دیگه چی ازت در بیاد خدا میدونه خخخ
    وای از اون روزی که همه بفهمن شیشه پر شده میدادی دستشون خخخخخخخخخخخ
    حالا فعلا با پیچوندن و بی آبرو کردن دیگران سعی میکنی یجوری کلاهبرداریتو حفظ کنی بالاخره که چی! خخخ
    بجای اینکه وقیح بودنتو به رخ همه بکشیو نشون بدی خیلی دانایی اول برو از لیلیوم بپرس شما چنین کانالی داری که براتون تبلیغ کنه؟ بعد برو دروغ بگو و اینجوری خودتو مضحکه عامو خاص کن خخخخ

    کسی که جرات گذاشتن یه کامنت نداره کسی که با بهتان زدن به دیگران سعی میکنه خودشو حفظ کنه و ببر بالا به جایی نرسیده و نمیرسه چون کل زندگیش با توهم پیش میره و فکر میکنه کسی هست!
    واقعا همونطور که مدیر لیلیوم گفتن این عطرا گاهی تا 400 درصد براشون سود داره که بخاطرش حاضر میشن داخل گروه آبروی هرکسی رو ببرن اونم با دروغ و …
    من شات تمام حرفامو حتی فرواردشو از همین خانم مدیر کانال استوک فروش برای مدیریت لیلیوم میفرستم و ان شا الله هرچه سریعتر شکایت ها به مرحله اجرایی میرسه چون جایی هم گفتن فقط با شکایت ، ما از رو میریم که اینم من برای مدیریت محترم لیلیوم فرستادم و کلی حرفای دیگه از جمله حرف گهربارتون که بعد از این بهتان دیگه بعید میدونم بتونین جمع کنین! خخخ
    اینکه فرمودین داستان از جایی شروع شد که ما عطرای فیک بدون جعبه از لیلیوم نگرفتیم چون کار ما فیک فروختن نیست!
    کل مطالب برای مدیریت لیلیوم ارسال شده شما سر نادانی خودت بد چیزایی رو داری به یه سایت رسمی نسبت میدی یعنی مستقیم میگی لیلیوم فیک میفروشه! ولی کار ما فیک فروختن نیست!!!! خخخخخخخخخ
    اگه از لیلیوم مشابه عطر آشغالتو نمیخریدم تا باهم مقایسه کنم هم به آدم دروغگویی مثل تو اعتماد نمیکردم چه برسه به اینکه خریدمو دیدم چه آشغالی رو با شیشه اورجینال دادی
    فقط بهت اینو بگم همه اینا واسه این بوده که همه بفهمن چه کذاب و دروغگویی هستی
    حالا تهمت هایی که به لیلیوم بستی تو گروهتو برای لیلیوم فرستادم قطعا تو مراحل قانونی بدردشون میخوره
    یکی از زیرمجموعه هاتم آرزوی درخشیدن برات کرده بود البته اونوقت هنوز لو نرفته بود (SB) خخخخخ
    الان بقیه هم فهمیدن چرا آرزوی درخشیدن کرده و 4 تا زیرمجموعت فعلا کشف شده خخخ
    به قول عزیزی میگفت با دست پر و مدرک حرف بزنیم این خوبه سرچ کنین تو گروهتون شاید باشه خخخخخ
    تا بفهمی هرجایی نباید دروغ بگی و عوام فریبی کنی مردمو چی فرضی کردی؟؟؟؟!!!!
    فکرت تو کلاهبرداری و عوام فریبیو و بردن آبروی دیگران خوب کار میکنه به خودت میبالی!!!! خخخخخخخخ
    انقدر از حرفای این آدم خندم میگیره که حد نداره مقدار اندکیشو براتون فقط تفسیر میکنم خودتون ببینید این دیگه چه موجودیه
    (حق شماست كه بدونيد و زمان داشته باشين براي تفكر، تفكري كه من با گفته هام و دفاعياتم روش تاثيري نداشته باشم، بنابراين مدتي در گروه نميام تا اين بستر براتون فراهم باشه)
    عزیزم تو که وجود گذاشتن یه کامنت رو هم نداری مگه دفاعی هم داشتی که بخوای روش تاثیر نداشته باشی! خخخخخخخخخخخخ
    آره چند وقت نیا آبا از آسیاب بیفته خخخخخخخخخخ
    ببین با نیومدنت عطرای فیکت اورجینال نمیشهو دروغات حقیقت خیالت راحت خخخخخخخخخ
    حیف هست اینم نگم ایشون در مورد اطلاع رسانی من به دیگران گفت هیچ گربه اي محض رضاي خدا موش نميگيره !
    نه اینکه خودشون کلاهبردارنو … فکر میکنن دیگرانم خودشونو به پول فروختنو انسانیت معنی نداره البته حقم دارن تو ذهنشون تعریف نشده هست این واژه! خخخخخخخ
    بعدشم عزیزم اختیار داری موش کجا و کلاهبردارایی مثل شما کجا! خخخخخخخ
    هیچ عطر فروشی هم محض رضای خدا عطر اورجینالشو یک سوم قیمت نمیفروشه خخخخخخخخ
    و یه متن دیگشون (منكه نخوندم اما چيزايي كه ميرسه برام اينطور نشون ميده كه مورد اقبال عمومي واقع نشده دردو دلاشون)
    عزیزم کامنت اولو خوب خونده بودی دیدی نوشتم اگه وجود داری کامنت بذار الان میگی نخوندی خخخ مونده تا بشناسنت!
    مورد اقبال قرار نیست واقع بشه فقط کافیه بفهمن و اونایی که فهمیدن روشون بشه بگن چه آشغالی بهشون انداختی همین

    بالاخره آشغال فروشایی مثل تو رو جمع میکنن اگه نه حداقل مردم میفهمن ، فعلا کذاب به دروغ گویی و عوام فریبی ادامه بده ولی منتظر باش تا روز…
    البته این حرفا رو میزنی تو گروه نشون میده زیاد به مزاقت خوش نیومده نبایدم خوش بیاد بالاخره کسی که بقیه میفهمن کلاهبرداروفیک فروش هست قاعدتا از دستش خوشحال نمیشنو و نمیرن پی ویش بهش نقل و نبات تعارف کنن خخخخخخخخخخ
    اینم واسه این گفتم اگه میان چپوراست پی ویت بهت شیرینی تعارف میکنن من نیستم همونا هستن که تفکروتعقل کردنو فهمیدن چه
    آشغالی بهشون انداختی خخخخخخ
    همه مطالبو از طریق همون که دوسش دارین برای دوستان فرستاده میشه خخخ
    با اینکه خانم (ل) اصرار داشتن که من حرفی نزم اصلا،
    ولی وجدانم قبول نکرد یه نفر راس راس راه برهو کلاهبرداری کنهو اینطوری هم با آبروی دیگران بازی کنه و بهتان بزنه و کسی هم دستشو رو نکنه واقعا برات متاسفم

    مدیر لیلیوم هم گفتن مساعدت میکنن و مقالشونو کامل تر می کنن و بعضی از دروغهای ورژن جدیدتری که این کانال ها به مشتری میگن برای فریب رو رونمایی می کنن که جا داره همینجا ازشون مجددا تشکر کنم.
    ترحم بر پلنگ تیز دندان / ستم کاری بود بر گوسپندان
    ان شاالله بزودی یه لیست دیگه از انواع کانال و پیج ها آماده میشه که اینجا برای اطلاع عموم میذارم.
    با آرزوی سلامتی و موفقیت روز افزون برای همه دوستان

  35. مدیر لیلیوم میگوید:

    سلام.بررسی شد این کانال هم متاسفانه عطرهای پرشده و شارژ شده رو با عنوان unbox میفروشه. از خرید عطرهای بدون جعبه خودداری کنید.

  36. سینا گل میگوید:

    سلام
    اگه میشه لطفا وضعیت این کانال تلگرام رو هم بررسی کنید.
    @odor_house

  37. مدیر لیلیوم میگوید:

    سلام. ممنونم از وقتی که گذاشتید. البته هر سوال و شبهه ای بود در این مورد تیم متخصص لیلیوم پاسخگوست. این مقاله توسط بنده به تدریج کاملتر خواهد شد و همه شبهات پاسخ داده خواهد شد.

  38. kiarash میگوید:

    با عرض سلام و خسته نباشد خدمت شما مدیریت محترم لیلیوم
    خواهش میکنم و ممنونم بابت پیگیری شما و اینکه عده ی زیادی رو آگاه میکنین با انتشار این مطالب ، قبل از معرفی تعدادی از این کانال ها جا داره مطلبی رو هم بگم چون میدونم یکی از فروشندگان این نوع عطرها این صفحه رو گذاشته جلوی خودش تا ببینه چی میگم زودتر بر داخل گروهش یه دروغ دیگه ببافه خخخ
    مدیر عزیز لیلیوم پیگیری شما با توجه به صحبت هایی که در موردتون کردن و یه سایت رسمی و معتبر دارین بسیار سریعتر از ما مردم عادی میتونه مورد پیگیری قرار بگیره بازم تشکر میکنم ازتون
    خدا گواهه خانمی میگفت از خورد و خوراکم زدم بابت این عطرا حالا که فهمیدم فیکه و جوابگو نیستنو میگن کسی اعتماد نداره نخره حسابی ته دلم خالی شده واقعا چقدر میتونن بعضی بی رحم باشن و…
    حالا رو کردن فقط یه دروغ خیلی کوچولو! این کانال و گروه وابسته بهش که ادعا میکنه هیچ زیرمجموعه ای نداریم (چرا این همه دروغ , کذاب بودن تا کی ؟ اگه زیر مجموعه داری و عطرات اصلن چرا میترسی بگو اینا زیر مجموعه من هستن) این دوکانالو با عکساش دقیق نگاه کنین آیدی کانال کوچیکتر عضو گروه کانال بزرگتر هست مگه سریع ایشونم حذف کنن! خخخ
    https://t.me/magnoliaa_perfume (کانال کوچیکتر با حدود 5 هزار عضو) فروشندش با آی دی @newsha_counsellor)) عضو گروه وابسته به کانال بزرگتر ( https://t.me/orginal_perfum ) میباشد عکسای دوکانال رو نگاه کنین و اون عضوی که گفتمو میفهمین این عطرا از یه جا تامین میشن و مطمپنا خیلی از موارد دیگه هست که من نمیشناسم و خیلی از موارد دیگه که خرده پا هستن خیلی ارزش گفتن نداره که امیدوارم لیلیوم پیگیری کنه و دوستان هم خودشون بررسی کنن کاملا متوجه میشن
    اینم داشته باشن اونا که میان کامنت منو میبینن ایجا هم برید بد نیست https://t.me/atrbehnaz
    و کانال دیگه ای که اونم میشناسم و آوازش قبلا داخل سایت ها پیچیده
    https://t.me/Atre_Diamond
    @diana1386
    بعد از کامنت من تو گروهی حرف هایی گفته شده در مورد عدم صحت صحبت هام که دوس دارم اینجا بگم با عرض پوزش و تشکر از مدیریت لیلیوم
    اما بعد از حرف مدیر لیلیوم در مورد فاکتور معتبر به اعضا گفتی فاکتور نمیدی چون عطرارو عمده میخری خخ عطرارو یجا میخری دیگه بدتر , تنی چند؟ خخ شما فاکتور یجاشو بده حتما فامیل هست فاکتور یجا هم نمیگیری نه خخخخخ
    کاملا بدیهی هست جوابی ندارین
    منو و خیلیای دیگه که سر از کارت در آوردن از گروه و کانالت پاک کردی نرو قایم نشو بیا همینجا کامنت بذار نکنه کامنتاتو ثبت نمیکنه لیلیوم یا اینکه فعالیت غیرقانونی میکنی و کلا خودت غیر مجازی عطرای فیکت دیگه بماند خخ
    همه فهمیدن کلاهبرداری همونطور که مدیر فهیم لیلیوم بسیار دقیق و عالی توضیح دادن والله کسی یه ذره فکر کنه دیگه با این همه مطلب باید متوجه بشه
    شما که عطر فیک میفروشی تازه خطو نشونم میکشی تو گروهت واسه کسایی که سر از کارت درمیارنو ریموشونم میکنی! خخخ
    شما فکر کردی پلیس فتا اول میاد کراماتوگرافی میکنه مثلا عطراتو یا … نمیدونی بدون , اول از نظر قانونی بودن شما کارات بررسی میشه عوام فریبی و بردن آبروی دیگران تو جمعو بهتان زدن و عطرای فیکو … هم که بماند
    اما مدیر کانال مذکور بعد کامنتم در مورد ذرات معلق درافشانی فرمودن
    قبلا از جاهای دیگه کپی میکردی الان اومدی منبع عوض کردی منبعت شدن شریف عطار و عطریوم و … حرفی نیست
    این که گفتن آقای ک همون فردی هست که اطلاع رسانی میکنه و منظورتون منم , من افتخار میکنم ایشون باشم اتفاقا خوب شد گفتین از طریق ایشون حرف هایی رو توسط منابعی که قبول دارین در مورد همین ذرات معلق و … براتون میفرستم با همون رفرنس شریف عطار و عطریوم و…
    اگه فقط ذره ای توان دفاع داشتین همینجا حرفتونو میگفتین تا جوابتونو بگیرین فقط در این حد بهتون بگم که تعدادی از نزدیکترین دوستانتون چون به من اعتماد داشتن اومدن و از عدم رضایتشون گفتن همونا که شما باورتون نمیشه که البته به من اعتماد کامل دارن اما به شما نه ، بگردین دنبال دلیلش بنظرتون این بی اعتمادی بخاطر فیک بودن عطرا نیست! خخ
    شما حتی به نزدیک ترین دوستانتون هم رحم نمیکنین اون هارو از گروه حذف میکنین و شروع میکنین پشتشون به غیبت کردن و بردن آبروشون این کار بی شرمانه و وقیحانه و زشت هست که در این مورد هم کلامی از امام علی (ع) رو تقدیمتون میکنم
    قال الامام علی – علیه السلام : لا قحَةَ كَالبُهتِ
    امام علی – علیه السلام – فرمود: هیچ بی شرمی و وقاحتی چون بهتان زدن نیست
    مقایسه با چند جای معتبر براحتی مشخص میکنه که این عطرا چقدر کیفیتشون پایینه اصلا قابل قیاس با عطرای داخلی که اینا میگن خیلیاش فیک هست نیست چه برسه اورجینال اروپا خخ
    لیلیوم مستقیم نوشته استوک مساوی فیک و تقلبی اگه واقعا دلیل محکمه پسند دارید؟؟؟؟؟؟؟ همینجا کامنت بذارید عطراتون هست و افرادی که شاکی هستن با یه مقایسه ساده هم هرکسی میتونه متوجه بشه که خیلیا هم خداروشکر متنبه شدن
    شما زیاد به درودیواز نزن کلام حق گیرایی خودش رو داره نمیتونی جلوش وایسی
    با وایسادن جلو حق فیک به اصل تبدیل نمیشه
    حکایت آب زرشک فروش که میگفت این آب زرشک 100 درصد طبیعیه میگفتم چند درصدش آب زرشک هست؟! اون میگفت 100 در صدش طبیعیه گفتم عزیزم آب هم قاطیش کنی بازم 100 درصد طبیعیه ولی دیگه همش آب زرشک نیست حکایت عطرای خیلی از این کانال ها و گروه ها که احتمالا با چنین چیزهایی وجدانشونم خوابوندن! که البته بحث غلظت و … یه مقوله کاملا جداست.
    اگه ایشون فکر میکنن راس میگن یه درصد هم ، بیان همینجا راستگوییشونو نشر بدن داخل یه سایت رسمی که کلی بیننده داره تا پاسخشون رو دریافت کنن نه جایی که تعدادی فریب خورده وجود داره مطمعنا برای افراد آگاه و سایت لیلیوم اگه جوابی داشتن در ملا عام میذاشتن ولی متاسفانه مخفی شدن!
    برای دوستانی که این قضیه براشون اهمیت داره توصیه میکنم حتما مطالب مدیر محترم لیلیوم رو در مورد عطرهای تقلبی استوک مطالعه کنن من خودم با مطالعه مطالبشون و اطلاعاتی که از قبل داشتم و دقیقا با بررسی همین سایت های خارجی که توسطش عوام فریبی میکنن دقیقا به یقین رسیدم احتمالا انگلیسی هم زیاد بلد نیستن فکر میکنن مردم هم مثل خودشونن میگن ما هم مثل این سایت خارجی کار میکنیم میگن کسی که نمیره دنبالش ته قضیه رو دربیاره خارجی دیگه خخخ کار پیچیده ای نیست عطر رو ببرید و با نمونه اصلی مقایسه کنین عمرا اون باشه خخخ من هرچی عطر گرفتم بردم کم کیفیت تر بودن و فرق داشتن
    جالبه من دروغ میگم دوستان دروغ میگن مدیرلیلیوم دروغ میگه خریدارا دروغ میگن همه و همه دروغ میگن ولی یه عده برای فروش عطرای پرشدشون راس میگن واقعا که مضحکه خخ
    در ذیل متنی که قرار دادم تجمعی از آدرس های پراکنده داخل کامنتم رو قرار میدم امیدوارم سایت لیلیوم هم مثل همیشه جلوی این کلاهبرداری هارو بگیره هرچند شاید کمی زمانبر باشه ولی با کمک دوستانی که کامنت گذاشتن و مساعدت خریدار ها و دیگر سایت ها
    این آدرس ها رو من بررسی کردم مدیر محترم لیلیوم خودشونم میتونن بررسی کنن در صورت صحت کامنتمو ثبت کنن با تشکر فراوان از مدیریت لیلیوم و همکاران محترمشون و همچنین تشکر بابت مقاله عالی ای که گذاشتین داخل سایتتون در این بین خیلی ها هم اومدن از این حقیر تشکر کردن واقعا دوس نداشتم کلاهی که سرم رفته و برخوردی که باهام شده در مورد دوستان هم اتفاق بیفته از این دوستان هم بابت پیگیری و اندیشیدن تشکر میکنم.
    https://t.me/orginal_perfum
    https://t.me/magnoliaa_perfume
    newsha_counsellor@
    https://t.me/atrbehnaz
    behnazzy@ سفارش
    atrbehnaz @ كانال
    https://t.me/Atre_Diamond
    http://www.cyberpolice.ir/ (ثبت گزارش در وب سایت پلیس فتا و سپس ثبت شکایت حضوری داشته باشین از هرکدوم از کانال ها یا گروه ها و پیج ها و… جاهایی که حس میکنین این نوع عطرهارو بهتون انداختن و شک دارین تا هویت کارشون توسط قانون شناسایی بشه و دیگه شکی نداشته باشین)

  39. مدیر لیلیوم میگوید:

    سلام. ممنون از توضیحاتتون.
    لطفا آدرس این کانالها رو بدید تا در ذیل مقاله درج کنم.
    لیلیوم از طریق وکیل خودش و پلیس فتا در حال پیگیری هستش و بزودی این کانالها جمع آوری خواهند شد.

  40. kiarash میگوید:

    با عرض سلام خدمت شما مدیریت محترم لیلیوم
    ابتدا ازتون تشکر میکنم و صحت اطلاعات شما رو کاملا تایید میکنم. در مورد کانال و گروهی که نام بردن دوستان خالی از لطف هست که من هم چیزی نگم!
    توضیحات اصلی رو شما و دوستانی که کامنت گذاشتن دادن فقط در مورد خودم بگم که چطور حقمو ضایع کردن و … مدیر این کانال تهمت هایی به من زدند و جلو جمع شروع به عوام فریبی کردند و وقتی من برای دفاع اومدم منو ریمو کردن و شروع کردن به بهتان زدن پشت من و … چون توان شنیدن حقیقت رو نداشتن و اینکه همه بفهمن دروغ گفتن جلو جمع و…
    همه مدارکش موجود هست حتی پی ویشون که بهشون اثبات کردم با فیلم از چت هاشون که کذاب و دروغگو هستن و پذیرفتن و بهم گفتن بیا جلو جمع از آبروت دفاع کن و من ازت عذرخواهی میکنم ولی وقتی رفتم ریموم کردن!!!! تمام شات هاشون هست این بررسی از نظر شخصیت این کانال و گروه وابسته بهش هست طبق اطلاعاتی که من بدست آوردم اکثرا این گونه کانال ها و گروه ها به همین شکل هستن، در مورد عطرا هم بیان پی وی تلگرام من دوستان هرکی که شک داره، براشون توضیح بدم و یه مورد فقط براشون بذارم ببینن چقدر ذرات معلق داخل شیشه هست فیلمشو دارم یا عطرای دیگه که انگار رقیق شده است و هرکدوم به نوعی مشکل داره چه ازنظر شیشه یا رایحه ، آخرشم بگین درمورد مشکلش یا میگن تو بار ضربه دیده یا بگین رایحه میگن ریفرموله شده خخخخخ یا میگن با عطرای داخل ایران مقایسه نکنین و…که انگار هیچکس تا حالا نتونسته بره اونور مرز جز اینا! درصورتی که من کلی چت داشتم که گفتن برای ما عطر از فرانسه آوردن با اینا خیلی فرق داشته و…
    که همونطور که گفتین اینا حتی یه فاکتور معتبر تا حالا ارائه ندادن در مورد این سایتا هم که میگن همش عوام فریبی هست دوستان خودتون برید ببینید که چه تعداد عطر خیلی معروف بدون جعبه و با چه قیمتی گذاشتن؟؟! اصلا عطری مثل بلوشنل همونطور که دوستان گفتن من یه دونه هم ندیدم تو همین سایت ها که ادعاشو دارن ، اکثرا عطرایی هست که زیاد مصرف نمیشه بدردم نمیخوره حالا چطور کلی هر روز خودشونو زیر مجموعه هاشون عطرای خیلی معروفو میفروشن و اصلم هست و بالاترین کیفیت رو از کمپانی داره و بعضا حتی تا یک سوم قیمت هم میرسه خدا میدونه !
    با کمی تفکر حقیقت کارشون معلوم میشه
    با کلی زیرمجموعه مردمو فریب میدن و میگن هیچ زیرمجموعه ای نداریم ما مثل این سایت های خارجی داریم کار میکنیم تو عالم احترام به افراد دوست نداشتم در این مورد حرفی بزنم ولی وقتی میبینم همه دارن از این افراد کلاه بردار سودجو متضرر میشن و این افراد مانند باندهای تبهکاری به کسی رحم نمیکنن و هرکسی که سد راهشون بشه یا کوچیکترین کاری خلافشون انجام بده یا شک کنه بهشون، سریعا پاکش میکنن حتی نزدیکترین دوستانشون رو ، که سکوت حکمفرما شه و اینکه کامنتارو میخوندم که از جانب شما هم حرف زدن و شما صراحتا رد کردین و اینکه جدیدا هم جایی دیدم نوشتن لیلیوم با این کارها داره تبلیغ ما رو انجام میده ! خخخخ دیدن دستشونو رو کردین دیگه حرفی برای گفتن ندارن وگرنه از عطرهاشون دفاع میکردن نه بگن هرکی اعتماد نداره خدا نگهدار واقعا مضحک هست حالا من هیچ فردی که ده بیست میلیون هزینه کرده بابت این عطرای استوک چی! بجای توضیح عاقلانه و رفع ابهامات باید بپیچونینشون شما مسولین منطقی برای خریدار توضیح بدین که این همه هزینه کرده ، درخواست من از مدیر فهیم لیلیوم : لطفا شما هم از طریق پلیس فتا پیگیری کنین حتما ، وگرنه به قول دوستمون لیلیوم عطر استوک بیاره اگه اورجینال هست و ارزون و انقدر زیاد، بقیه هم بخرن منم بشخص ثبت شکایت میذارم راستی کانال دیاموند هم قبلا شنیده بودم اونا هم به لیست اضافه کنین با تشکر فراوان اینم آی دی من هست کسی خواست بیاد تلگرام من کاملا براش توضیح بدم و فیلم از چند عطر استوک بذارمو خودش ببینه و قضاوت کنه kiarashjahangiri@
    “تفكرُ ساعةٍ افضل من عبادة سبعین سنةٍ”
    ساعتی اندیشیدن برتر از هفتاد سال عبادت است.
    بازم تشکر میکنم از سایت لیلیوم بابت آگاه سازی

  41. مدیر لیلیوم میگوید:

    سلام. لطفا از نام بردن اشخاص خودداری کنید و فقط به معرفی این کانالها بپردازید تا کاملا اطلاع رسانی بشه و مردم مطلع بشن.

  42. sepehr.akbarnia میگوید:

    سلام ، اولا تشکر از سایت خوبتون که مطالب اینجوری میذارید و دست ادمهای اینجوری رو میکنید ، در رابطه این کانال بنده هم ازشون خرید داشتم دوتاکار خریدم ازشون در حجم 50 میل ولی با تستهایی که از رو نسخه اصلی و کارهایی که این خانم فرستاده بود فهمیدم کار اصلی نیست و مشکل داره … بنده بعد اون دوتا کار دیگه ازشون خرید نداشتم ، مدتها تو گروه عطریشون فعالیت میکردم واسه اینکه به بقیه بفهمونم پولتون رو دور نریزید عده ای از دوستان قبول کردند ولی عده ای حاضر به قبول کردن نبودن و خیلی سر سخت میگفتن وای خانم شج … همین که شما مارو با این عطرا آشنا کردید خیلی خوبه و یک دنیا ممنونیم ازتون ، من شخصا خودم واسه پولم ارزش قایلم. کاری که نهایت شیشه اون به 20 تومن خریداری میشه بعدش با 30 یا 40 تومن مواد شیمیایی که واسه پوست مضره پر میشه و بعد یک قیمت کمتر از قیمت کار اصلی به فروش میرسه به عنوان بی جعبه ، استوک و امثال تعاریف که ایشون و دیگر دوستان در این زمینه به زور به ملت غالب میخوان بکنن ، ایشون که ادعا میکرد ما اینکارو از فرانسه میاریم و فلان ال و بل ، ایشیون خودشون رو هم خیلی با استعداد و علم دانش میدونن ، علم و دانششون هم از گوگل ترنسلیت و سایت فرگنتیکا سرچشمه میگیره یعنی تا بهشون چیزیی گفته میشه سریع رجوع به این سایت ها دارن و خیلی راحت میشه سر کارشون گذاشت نتایج جالبی هم داره مثلا خود بنده یه بار گفتم بهشون دنبال کاری میگردم که بوی توت فرنگی بده و مردونه باشه ؟!!! دیگه همه میدونن نت توت فرنگی یه نت زنونه هست و کسی که چندتا کار تست کرده باشه باید بفهمه سرکاره ولی ایشون با نهایت تمام تلاش واسه علامه بودن خودشون رو همه جا نشون میدادن ، یا یک بار دیکه بهشون گفتم عطری میخوام اوزونیک باشه مثل یانکه تو گوگل سرچ کررده بودن و نتونسته بودن چیزی پیدا کنن و بعد شروع میکردن به دادن یه سری توضیحات که اصلا خود شما میدونید معنی این چیه ؟! و ادم واقعا جا میخورد از این حجم اطلاعات این خانم به ظاهر فرانسه رفته که به هر حالتی میخواست نشون بده این چیزا که شما میگید هیچ پایه و اساسی نداره ، دوستانی که از این خانم خرید کردند صد در صد بدونن کاراشون تقلبی و اگه واقعا میخوان به جایی برسن باید شکایت کنن که یکبار واسه همیشه جلوی همچین ادمای فریبکاری گرفته بشه و تنها راهش هم اقدام از طریق مراجع قانونی خیلی راحت میتونین با مراجه به سایت پلیس فتا و پر کردن گزارش باعث سریع تر پیگیری شدن کانال عطری این خانم بشید و زودتر کارو کاسیبشون رو جمع کنند

  43. مدیر لیلیوم میگوید:

    سلام
    ممنونم از روشنگری شما.بنده هم بدون واهمه آدرس این کانالها رو انتشار میدم. لطفا در پیجهای شخصیتون این مطلب رو انتشار بدید تا همگی مطلع شوند.

  44. mozhgan.saalari میگوید:

    بر اساس تحقيقات آزمايشگاهي از مواد آشغالي كه داخل شيشه ها پر ميكنن متوجه شديم نه تنها اين مواد حساسيت زاست وتنگي نفس مياره بلكه بشدت براي كودكان و افراد سالخوره خطرناك هستن.ممنون از سايت خوب ليليوم كه صداي مارو به بقيه ميرسونه واجازه نميده كه اينجور افراد ازهدا بي خبر سره هم وطنامون رو كلاه بزاره اونم توي اين دوره زمونه اي كه مردم به سختي پول در ميارن،پول شيشه خالي از توي زياله دوني رو ندن،من خودم يك مجموعه عطري دارم وتوي پيج اينستام عكساشون رو ميزارم وهفته اي اقلا٥/٦نفر ميان براي خريدن شيشه هاي خاليش از جمله همين خانوم ودوستاشون تا شيشه اي١٠٠ هزارتومن هم پيشنهاد دادن ولي گفتم نه اما همه شاتهاشون رو گرفتم و موجوده كسي خواست ميتونه بياد اينستاگرامم پيام بده تا بفرستم وبيشتر ماهيت اين اشغالها رو بشناسه اينستاگرام من:
    Mozhgan.s222

  45. mozhgan.saalari میگوید:

    باعرض سلام همونطور كه گفتيد من ودوستانم پارسال از همين كانال خريدهايي داشتيم كه بسيار بي كيفيت وآشغال بودن كه توسط خانومي به اسم فرزانه ش. و دارو دسته ش اداره ميشه وهمگي فقط شيشه اورجينال بودن كه با مواد شيميايي اشغال پرشده هشتنوايشون به اسم اورجينال اصل فرانسه كه عموم برام ميلرسته وبقيه عطرايي توي ايران حتي ليليوم و روژا وسفير هم تقلبي هستن ميفروشن(مطمينم همين كانال هست به دليل دكور وعكسها وكاغذ ديواري ايشون كه همگي عطراي اشغالش يكجا عكاسي ميشود)ومن ازشون شكايت كردم وبه زودي انشالله پليس فتا ميگيرتشون.ايشون با كمال تعجب عطراي پرشده رو با قيمتهاي گزافي به مردم ساده ميفروشن واكثرا متوجه نميشن چون شيشه ها اورجينالن وتعدادي هم كه شك ميكنن يا ميفهمنرو سريع بلاك ميكنن وپولشونو ميخورن وبه يك تعداد ادم ساده لوح هم ميگن كه اين عطراي توي ايران از خط توليد كيفيت پايين براي خاور ميانه هستن وعطرهاي من اصله اصله فرانسه هست واونجا كيفيتش اينجوريه(براي همينه متفاوتن!!!) مثلا يكسري عطرهايي كه همه جاي دنيا ميدونن رنگش سفيده مثل لامور لاليك رو دارن كه مايع داخلش صورتيه وميگن اين اورجيناله استوك ماله خود فرانسه س كه عموم ميگرده وميخره وميفرسته وجالبترش اينكه از مردم ساده لوح سفارش هم ميگيرن كه تو چي ميخواي!؟وهركسي اعتراض كنه يا بفهمه رو سريع بلاك ميكنن يا در مواردي پس ميگيرنش واينكار خيلي زياد شده متاسفانه وخيلي پيج ها هستن كه ميان از خود من شيشه هاي عطراي خاليم رو بخرن (چون تعداد شيشه خالي وپر عطر اورجينال زياد دارم) التماس لحظه اي تفكر نخريم اين مواد كاملا حساسيت زاست وكاملا براي تنفس ضرر داره.اين اشغالها رو نخريد وپولتون رو به جيب اين حرومخور ها نريزيد دراصل شما پول شيشه خالي رو ميديد. كانال عطر استوك اورجينال از فرانسه به مديريت خانوم فرزانه ش. و دوستانشون به ادرس:
    @wheat flower و @perfume 1362

دیدگاهتان را بنویسید